Pendidikan,Pertanian seiring...

Jumaat, 22 Mei 2009

hendak memilih..


salam sumer..

aku ngah pening nak pilih...tadi baru ada orang nak beli abang tom..leh la jual..tapi dalam 24k je..lega la leh juai.tapi aku stat pening plak..dah nanti juai abang tom,aku nak pakai apa?

sakit kepala gak bila pikir pasal kewangan neh..nak amek kete baru aku tak bape nak mampu..tapi famili plak dah bagi sign awai2 nak suh aku beli kete baru..at least lagi baru dari abang tom.hu..camne neh?adui..fenin la gue..

nak kata kewangan aku cukup..takde la cukup mana..cukup makan je..ni nak tambah new toms plak..haru wes..nampaknya ada la benda aku kena adjust balik bagi stabil balik aku punye finance neh.urmm...kat mane ye kene adjust..hu..kalau nak pikirkan ade benda yang tak sepatutunya berlaku aku dah lakukan dulu..jadi sekarang no turning point dah.aku kena hadapi je dengan kemampuan diri sendiri.nak harapkan orang lain tak boleh sangat.ni masalah aku.aku jela kena setelkan.

emm..kalau ikutkan aku nak je kete seken.sebab aku tahu tu kemampuan aku sekarang.bukannya kete baru yang meletup2 di pasaran.nak pakai boleh.tapi cekik leher aku ah sampai 10 tahun.heh.macamane ni ye.

nak diluah mati mak,nak ditelan mati bapak.aku nak kete seken,famili nak kete baru.cmner aku nak bayar ye..dorang senang je pilih.sedangkan aku yang tukang bayar,adui..kalau pandai2 pilih pulak kena marah tak pasal2.camne ye..YA Allah tolonglah hambamu ini..amin

Tiada ulasan: