Pendidikan,Pertanian seiring...

Rabu, 14 Oktober 2009

Benda yang tak pernah Selesai

Salam..arini aku interview untuk tetap.alhamdulillah perjalanan interview sume berjalan lancar..tapi masih ada benda yang tersangkut.Dokumen aku tak lengkap.Borang kewangan 8 yang telah dikirim berbulan lamanya kepada BPI masih lagi tidak dipulangkan ke sekolah dan akibatnya aku masih lagi tergantung untuk pelantikan tetap.YaAllah cukup besar ujian mu buatku..mampukah aku bertahan..aku sendri terfikir.sudah terlalu banyak dugaan aku hadapi.semakin hari semakin besar dugaan tersebut.

Bahagian pendidikan islam masih lagi lembab membuat kerja.Kerja nak marah orang or mengugut orang pandai.dahla interview aku ditangguhkan dulu semata2 kerana tiada iktisas,kali ni pulak dokumen plak tak lengkap.aduh..kadang2 aku terfikir..macam nak berenti.nak kerja sendiri.kerja ngan jabatan kerajaan macam sial.birokrasi.Lembab.ilang itu ilang ini.sendiri salah nak salahkan orang pulak.geram aku dah sampai ke kemuncak aku rasa.sampai bila jabatan kerajaan nak berubah.?bila?bagaimana?

aku harapkan benda ni selesai minggu depan..kalo tak sekali lagi aku akan wat kecoh..peduli apa nak jadi.aku dah muak.cukup muak.aku dah geram sesangat.ya Allah sabarkanlah aku dalam menghadapi dugaan mu ini yaAllah..

Tiada ulasan: