Pendidikan,Pertanian seiring...

Selasa, 2 Disember 2008

Kehidupan : 4 perkara

Ada 4 perkara yang aku ngah pikir sekarang..

1.Wang
2.Cinta
3.Kerja
4.Keluarga

jangan salah faham..kedudukan nombor tuh tak bermaksud apa-apa,semuanya penting buat saya.saya fikirkan pasal....

1.Wang
-macam mana nak cari duit ni?,macam mana nak buat duit tapi tak pakai duit?halal tak?
2.Cinta
-Bila nak cukup duit nak kawen ni?sayangnya kat dia..
3.Kerja
-Posting mana aku neh?,dasyat tak anak murid aku nanti?camne suasana kerja aku nanti?
4.Keluarga
-siapa nak jaga parent aku kalau aku takder?dah cukup ke apa aku buat untuk famili aku sehingga arini?ada buat dosa tak arini?ada cakap kasar tak?



nilah hidup sebagai seorang manusia..tapi yang penting kita tak putus asa dengan rahmatNya.Allah bersama orang-orang yang sabar..

1 ulasan:

r@Ma-Ram@ b3kU berkata...

Mudin, ak tau la ko tu cavcite..hihi...wei, klu da nk khwn bg tau cepat2 ek.ble tempah tiket flite..:p