Pendidikan,Pertanian seiring...

Ahad, 5 April 2009

kekalutan yang pasti

hahahaha...


habes sume bising..dah tak buat keje..kene komplen tak puas ati plak..ari khamis arituh aku kene ugut ngan staf bahgian caca merba tuh tak puas ati aku komplen kat bpa..

huhuh..kene ugut siap nak tukar aku gi sabah sarawak..takpelah..aku redha..tapi siap taknak cakap sapa dia..tapi aku tahu siapa dia..orang kelantan..umur baru 44 tahun..sian pakcik neh..kalau aku kena pape..ko pun aku akan tarik sekali pakcik..hahah..

duk maki aku macam-macam cakap aku melampau la..pape la..aku cakap aku tuntut gaji aku je..tak mo carik gado..he.dia bengang je.tak ksah la pakcik..aku tak takut pun..demo kato kawe gedebe,kawe tok gedebe sangat..tapi kalo demo carik pasa nga kawe,kawe carik sapa lube ANC..haha

arini nasib baik baik pengetua relaks..tenang da jiwa aku..dia cakap bahagian caca merba akan wat mitin..takpelah..watla mitin ke pape ke..yang penting GAJI AKU JALAN.
haha

1 ulasan:

zul^a berkata...

sbr la brader....biaselah keje gomen xdpt gaji 3 bulan....yg penting ko dh keje..hee hee hee. takat kat utara tuh, belanje ciput jer..ghehehee