Pendidikan,Pertanian seiring...

Ahad, 9 November 2008

Project Type C : In The Making



hohoho...salam semua..

Aku ngah setelkan beberapa benda untuk mulakan projek baru..Benda ni aku terfikir apabila melihatkan banyak tinja kambing aku yang terbuang setiap hari,orang kata ada harga,tapi kambing aku taklah berak banyak sangat,adalah 5 kg sehari.huhu..tapi nak kumpul pun masalah,yela kawasan perumahan,bukan ladang.fikir punya fikir terdengar la projek ni.Yela orang pertanian mesti buat projek pertanian juga.hehe..

cume aku kena tambah bahan lagi iaitu habuk kayu..


habuk kayu

dah 2-3 minggu duk prepare benda nie,yela dengan setiap hari gi cari rumput untuk kambing aku,duk main game lagi,duk kemas rumah lagi,duk bersih kebun lagi,jadi macam tak cukup masa pulak..jadi spare time la aku setelkan beberapa perkara untuk projek ni.rumah da siap,medium je belum lagi.makin banyak aku baca makin banyak benda aku kena wat.tapi dalam minggu depan aku akan start kot.tiada lagi menoleh ke belakang..

p/s:Gambar ehsan dari it2tani.blogspot..thx

Tiada ulasan: